3 sanningar

  • Jag är blyg. jag kan bli riktigt blyg när jag är med folk som jag inte känner så bra . men är jag med mina vänner så är jag inte det minsta blyg . så jag är blyg när jag träffar nya personer & liknande .
  • Jag ÄLSKAR glass. seriöst , jag är heeelt galen i det ! det är ju så gott , jag skulle kunna äta hur mycket som helst om jag bara fick & ville , neej , nu låter jag väldigt tjock här .... :/
  • Jag måste ha mörkt & tyst när jag ska sova. jag bara måste ha det , jag kan inte sova med tex. tv:n på , det går att somna framför tv:n i soffan , men det är en annan sak , då SKA man ju liksom egentligen inte sova . haha , det måste vara något fel på mig asså ....

sådär ja , tre sanningar också .
nu pallar jag inte mera , puss & godnatt babes .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0