springtur - yesss

ohja , rubriken talar sanning ;)
kom nyss in från en härlig "springtur" med frida & matilda .
eller springtur & springtur , vi körde speed (snabbhet) .
det var riktigt kul men ansträngande .
känner mig riktigt fräsch nu , men trött bara ....
lite om dagen dårå .
hade ju teknikträning från ca . 13.00 - 15.00  .
jobbigt i värmen , men kul iaf !
direkt efter träningen så åkte jag hem & packade & åt "lunch" .
sen åkte jag ,hanna & frida hem till fanny & solade & badade .
där blev vi kvar till kanske sex ?
så åkte vi hem & jag & frida åkte hem till matilda direkt , sen åkte vi hem till mig & gjorde inget spec .
så skulle frida hem & äta .
efter ett tag åt jag & matilda också (hon åt hos mig).
mmm , jordgubbar till efterätt (a)

matilda har faan damp - haha , seriöst , loveu


jaa , och sen så var vi ute och sprang !
nu ska jag ta an varm skön hääääärlig lååååång dusch .
sen blire nog sängen för mig , är trött .

what if ~ jason derulo

puss & godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0