sorry.....

har inte pallat skriva nånting .
sorry , men så kommer det nog bli framöver också .
liksom ,det är sommarlov ,vem orkar sitta framför datan hela dagarna då ?

så ,aa , ni fattar . kanske kommer nåt inlägg då & då , när jag känner för det .

men nu har jag precis kommit hem från kattberget , där jag tog ett kvällsdopp med ellen matilda & emma .
min dag har sett ut såhär :
först imorse , eller imorse & imorse , men vids typ tolv så åkte jag till emma med badkläderna .
där så fick jag se dexter för första gången , & fy faan så söt han är , det går inte att beskriva !
och så fick jag hålla i honom , aaaaaw , finns ingen bebis som är sötare !
haha , jaja , sen efter ett tag så åkte vi till jogersö & bada & sola .
där träffa vi också maggi & johanna och vi hade riktigt kul !

sen så åkte vi hem vid typ fyra .
jag åkte hem & käka lite , sen var det bara att byta om inför träningen .
den var seriöst den jobbigaste på lääääänge .
jag är seriöst helt död nu !
det bara stramar i mina vader när jag går -.-
joo ,vi körde intervall så jääääävla jobbigt , men nu är jag stolt :)
efter det så sköt vi typ lite , det var riktigt kul & gick bra , man var bara lite trött .... ;)
och så åkte vi & badade .
nu sitter jag här och är supertrött , ska börja göra mig i ordning snart .
men först ska ni få lite bilder .
juste , imorn ska jag ellen & matilda bada & sola på kattberget rätt tidigt innan teknikträningen , så räkna inte med ett inlägg innan träningen, kanske efter , vi får se .
aja , bilderna :
från när jag & hanna var (i tisdags om jag minns rätt?)

outfiten , solen , i know .

super seriös facelook ....


och så bakade vi muffins , muuuuums .
från när jag sola igår .
haha , en "drink" & vindruvor & nektarin , muuums.
jag läste såklart min käre bok ..... och ......

...... en gammal gammal FRIDA - tidning , ignorera minen .

och sen outfiten jag hade i hamnen .

skit i solen ... jag vet -.-

sen från idag , på dexter :)


vi hörs , puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0