myyyyyyyyyys

hej tjena tja !
fråga mig inte vad jag fick det ifrån ...
igår så sov jag & matilda hos ellen .
vi satt & kolla på the grudge 3 , så kom vi bara sådär på att vi kunde ju sova , så de var bara att sätta sig på cykeln & trampa iväg och hämta sovsaker ;)
sen hade vi det riktigt mysigt .
men vi somnade inte förrän 5 ?!

haha , men kul hade vi iaf .
nu sitter jag här & har nyss ätit lunch , ska snart duscha , sen ska jag va med sötnosarna igen .
juste , imorn åker jag till jönköping , ska till farfar .
blir kvar där över helgen sen kanske vi åker till skåne , men bara kanske ...
så ni kanske fattar att uppdateringen inte kommer att vara den bästa ;)
men jag tar iaf med mig datorn så får vi väl se .
nu ska jag äta upp min bulle , sen duschen .
pussssss


usch , jag saknar sommaren , vad har hänt med vädret egentligen ?
jag saknar alla underbara varma kvällsdopp på varma kattberget :`(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0