HAHAHAHAHAHA ♥

hihihhi , ni ska få höra hur min mamma lät när vi kollade på fotboll , holland-uruguay ;)
hon kan seriöst ingenting , jag skratta som fan !
mamma :
"vad klantiga dom är hela tiden ! "
"kan dom va lite på nu då ! "
"men herregud , kan vi få se dom oranga anfalla nån gång då !? "

och sen en dum (men rätt smart ändå) fråga av henne till mig :
mamma :
"om målvakten faller tillbaka i målet med bollen i famnen , som man nyss räddat , blir det mål då ? "
jag :
"haha , inte vet jag"

haha , jag älskar dig mamma .
nån som vet ?
haha x)
var bara tvungen att visa er , nu ska jag hoppa in i duschen . ja vet , det sa jag för nåra timmar sen .
lite sent nu kanske men men , man fastnar lätt framför denna skärm .
ni vet , jag & tid går inte riktigt ihop ..... ;)
men , pusss & godnatt bebisar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0