godnatt ♥

är super duper trött , ska göra mig i ordning inför natten nu .
tänkte bara berätta lite om dagen ;)
haha , jag har typ inte gjort något på hela dan !
typ läst , legat ute i solen ett tag , typ suttit vid datorn , no life ? right .
haha , neejdå....
nej men , jag försökte få tag i massa personer , men alla gjorde något annat , seriöst ?!
det var verkligen alla !

haha , skumt .
men sen vid typ halv åtta så var jag med frida .
jag försökte ju att få tag i någon som kunde sova med mig , för att mamma & pappa skulle typ på fest & klara skulle sova hos viktor ;o
och jag ville inte va ensam hemma , men ingen kunde ju sova idag heller -.-
haha , så nu sitter jag här själv .
och jag är trött trött trött .
så nu ska jag borsta tänderna & sätta på mig pyjamasen , sen ska jag krypa ner under mitt varma, sköna, gosiga täcke & läsa min underbara bok (tror jag , om jag orkar !!) ;)
men vi ses imorn , puss & godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0