elllen dellllen från fjällllen

jag gillar att skriva lllllllll :D
dagarna med ellen har varit super !
hon ska sova hos mig inatt också .
idag har vi inte gjort något spec , kom hem för ett tag sen från kattberget .
vi tog ett kvällsdopp med tjejerna ;)
men fyfan vad fort vädret har ändrats , innan gothia så var det skitvarmt i vattnet & luften .
men nu , fyfan säger jag bara .
15 grader i vattnet & vi "badade" ändå , buuuuuurrrr .
nu ska jag hjälpa ellen att ta upp sängen , sen ska jag ta en snabb dusch .
sen tror jag vi ska göra oss i ordning inför natten .
vi börjar faktist bli trötta .

pusssssss babes <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Ellen i efternamn?:)

2010-07-26 @ 23:45:37
Postat av: sofia

hon heter liljegren ;)

2010-08-03 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0