ännu en uuuuuunedrbaaaaaaaar dag !

hola amigos !
(jag går inte på spanska...)

haha , dagen har varit toppen .
runt två så åkte jag & ellen till kattberget & hade det riktigt myyys .

bada & sola , härligt var vad det va !
sen runt fyra åkte vi hem , hon till sitt & jag till mitt.

så jag åkte hem & åt lite & bytte om inför träning .
sen vid fem nån gång så möttes vi på tempo & jag hjälpte henne att panta burkar & flaskor ... ;)
haha , som belöning så fick jag en cola & sex kronor !
men jag tog inte emot dom först , men sen ... men ellen , du ska få pengar jag lovaaar , hahaha :D

så vidare till träningen , där vi först hade typ ett "konditionstest" eller "uthållighetstest" .
så dom sa att man skulle springa så många varv runt friidrotts-banan man kunde på 12 minuter , och med tanke på vilka tider vi hade på våtmarksloppet så sa dom att vi borde klara fem varv , åtminstonde .
jag klarade 6 ½ varv , haha , rätt stolt (a)

sen var det vanlig träning igen , med "temat" passningar ;)
det var riktigt kul , man var bara lite seg efter att ha legat & slöat på stranden en hel dag .
men men , solen tar ju på krafterna ;)
och efter träningen så åkte jag hem & åt middag , sen så åket jag ,emma ,matilda & ellen till kattberget för tat at ett kvällsdopp , riktigt varmt faktist .
härligt också .
vi satt & snackade massor också , såklart .
brudar , ni är dom bästa jag har . jag älskar er mina vänner .


och nu har jag precis kommit ut ur duschen , eller för ett tag sen.
och jag ska faktist gå & lägga mig , är riktigt trött efter den här underbara dagen !
ska nog lägga mig & läsa min super duper gamla FRIDA tidning från 2007 , haha .

justja , jag ska tipsa er om en bok jag läser , också ....
den är jättebra , har nog läst den en tre gånger om eller nåt sånt ;)
men jaja , den heter iaf ............... damdamdamdaaaaaaaaaaaaaaam
Ps. Han är min .


där är boken .

nu blire godnatt för mig , puss & sov gott mina kära vänner .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0