Zzzzzzz .....

ååh , vad arg jag blir !
datan bara laggar , Heeelaaa tiden ! asjobbigt ju .
jag lovade* ju att jag skulle göra en ny header när jag kom hem förut , men det går inte ? , för det första är jag så trött så att jag blir bara skitförbannad när det inte går som jag vill.... och för det andra så ångrade jag mig , jag ska nog ta lite nya bilder imorn och se om jag kan få ihop det då ... tveksamt :/

juste , jag lovade* ju också att jag skulle lägga in bilder på kläder jag vill ha från h&m , dom kommer nog också förhoppningsvis imorn , har bara inte orkat fixa ... -.-

nu orkar snart inte ögonlocken sammarbeta med mig längre ... på grund av agnes , hon gick upp kl . 8.00 idag !?
:o såklart så vaknade klara och jag också då ... -.-
för lille agnes var ju tvungen att göra sig i ordning tills jocke kom , han skulle ta tåget ett , men alla tåg var ju typ inställda , på grund av snön :/ så han åkte buss typ vid fem-tiden någonstans ... så vi gick upp  väldigt tidigt i onödan x)

haha , neej nu orkar jag verkligen inte mer , ska krypa ner i sängen och läsa ett tag , tror jag *
Godnatt & sovgott , dröm söta drömmar , kyssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0