Usch !

nejmen , usch så dum jag är då !
har inte uppdaterat på hela dagen , inte igår heller ....
sorry , har haft fullt upp :/
jag var med  syster igår , sen sov hon hos mig :P
vi kollade på en skräckis den hette typ : km 31 , haha , men vi var as-rädda så vi satt och gömde oss bakom filtarna hela tiden , vi såg inte klart hela , vi stängde av efter 40 min ..... vi tyckte att den var för tråkig , men innerst inne så var vi nog ganska rädda , hahaha !
det var meningen att vi skulle sova där nere , men det blev för varmt , så vi konka upp luftmadrassen för trappan mitt i natten :P

sen idag så hade ju jag och maatilda planerat att fira emma ! hon fyller 14 år idag ! grattis <3
så vi vakna typ kl. 10.00 , då gick vi upp och åt frukost , sen gjorde vi oss i ordning och så , när vi var klara så var klockan redan halv tolv , emma skulle komma kl. 13.00 , och under den tiden så skulle vi hasa oss ner till affärn för att köpa sprutgrädde (som var slut , så vi fick ta vanlig istället) och sedan åka hem och baka kladdkaka :P
vi var verkligen jättestressade , men som tur var hann vi , haha , och emma blev faktist nöjd :D
när vi hade ätit vår fina kladdkaks-tårta så kollade vi på film , samma som vi såg igår :s
men konstigt nog så var jag och matilda inte alls rädda , men det var däremot emma :P
haha , nejnu måste jag sluta , ska äta , juste den nya headern kommer ikväll !

kyssss <3

Kommentarer
Postat av: zlatan

det var ju jag som var minst rädd ! :D

pusss '

2010-02-24 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0