tröttare än tröttast ....

jaha , nu ska jag snart duscha , var hos älsklingssyster förut , vi gjorde inget spec , hjälpte henne med lite grejer :P nu ska jag snart hoppa in i duschen , ska gå och lägga mig tidigt idag , är tröööt , Zzzzzz .....
 inatt så sov matilda hos mig, vi la oss i sängen klockan ett , vi var supertrötta , men sen när vi väl skulle sova så vart vi jättepigga igen och pratade om allt och ingenting i 45 min ... :D
idag städade jag -.- ( det var verkligen tvunget att göras ) medans så satt maitlda vid datan . sen så kom vi ju på att vi hade hemkunskaps-läxa tills imorn :O ( vi skulle typ baka bröd ) så vi ställde oss i köket för att baka , vi är riktiga mästerkockar ! dom vart tillslut supergoda :D
eller , jaa , mamma fick väl hjälpa oss lite , då och då :P
nu är det iaf äntligen rent i mitt rum ! * stolt *

juste , min mobil har verkligen damp , seriöst , jag kan fan inte få in det dära videklippet på mig och emma när vi "dansade" , så ni kommer nog aldrig få se det ... tyvärr :(
aja , nu måste jag duscha , jag kanske men bara kanske skriver ett till inlägg , det är bara att vänta och se , see ya , kysss <3

den här låten lyssnar jag på nu , love it ♥

Already Gone - Kelly Clarkson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0