shoo <3




Jaha , skoldagen har varit okej , faktist !
Först en jättelång so-lektion , 1 timme och 20 min lång ...
sen hel , tidig lunch ;)
idrott , typ styrka och kondition , ap-tråkigt ... ;D
haha , sen hade vi tyska -.-
efter det hade vi elevens val , pyssel , eftersom jag hoppade in efter så lång tid så satte dom bara in mig i en grupp , och otur som jag hadce blev det pyssel-gruppen , men jag hade turen med mig på min sida, också faktist !
jag blev ju med älsklingen sara <3<3
haha , sen blev det bara hem , äta mellis , pluuuuuggggaaaa .... -.-
har jättemycket läxor och prov , enligt mig ;)
bara för det så ska jag räkna upp ALLA för er ! haha ;D
imorn har jag två engelska-prov som ska göras , ett i grammatik och ett typ läs oh hörförståelse prov... :S
sen en NO-läxa , men den är jag redan klar med "stolt" !
på torsdag är det typ 39 tyska glosor , men dom får verkligen inte plats i min "lilla" hjärna ... ;)
och sist men inte minst , mate-prov på fredag :P
hehe , hatar skolan >.<
oops , nu ropar skolböckerna mitt namn , speciellt tyskaboken ...
måste forsätta , kanske skriver lite senare !

kysssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0