pluuugggaaarrr

Jaha , nu sitter man här framför skärmen ... igen ;)
har nyss kommit från matbordet , nu ska jag träna lite tyska-glosor , förhoppningsvis för sista gången , om dom nu vill gå in i min hjärna idag .... tveksamt :P
sen blir det nog att hoppa i duschen . och klockan 9 så kommer dagens höjdpunkt ! ANDRA AVENYN ! :D
shoo hoo !
haha , och på fredag är det matteprov dårå ...
juste , jag gjorde ju två engelska prov idag också !
det gick faktist bättre än jag väntat mig xD
jag var ju lite orolig eftersom jag satt med dom dumma tyskaglosorna typ helaaa kvällen igår  , så att jag nästan helt glömde bort engelskan , kom på den ca, halv 10 .... då fick det bli ett snabb-förhör med mamsen ... ;)
haha , men det gick ju bra iaf !
neej , nu kan jag inte skriva mer , tyskaböckerna väntar . kanske skriver mer sen .

kyssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0