nyvaken ...

Vakna typ vid tio av att syster smsa ... sen ringde hon , vi prata typ i 45 min , men sen kom vi på att telefonräkningarna har blivit så dyra nu för tiden så vi var tvungna att lägga på :(
man kan varkligen prata med dig om ALLT ! haha , och det blir inte ett enda samtal utan ett skratt med dig inte !
haha , älskar dig matilda <3

nu ska jag snart äta frukost , senare ska jag fira nån i släkten ? typ niklas ?
bra minne ... ;)
efter det ska jag och klara stanna kvar i nyk och sova hos dom bästa sysslingarna ! shoo hoo , det var väldigt längesen nu ...
så det kanske inte blir så mycket uppdatering , men ska försöka varje fall skriva ett inlägg .. xD

aja , nu ropar mamma att det är frukost ...

kysssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0