Heej !

Nu sitter man här , igen , det var en ganska tråkig fredag -.-
svenska (läste helaa lektionen , skönt ) , tyska (film , mamma mia , dubbat till tyska ... ) , matte , eftersom karin var sjuk så hade vi Kina och hade matte i 80 min , istället för 40 >.< , vi gjorde matteprov , gick ganska bra , tror jag :S
sen lunch , idrott , fan vad kul det var denna lektion ! haha , har aldrig haft så kul på en idotts-lektion förrut ;D
vi körde typ indiansmyg och kinesiska muren , om man tänker efter så är vår klass ganska störd , men kul var det iaf :P
sen 50 min rast , dåligt , önska att vi kunde börja typ direkt efter idrotten istället , för då kunde vi ju få sluta tidigare ... segt !
och sist så hade vi engelska , vi tittade på någon dålig film som typ hette iron will ?
sen cykla jag hem och gjorde i ordning ett glas oboý och en ostmacka , en riktig klassiker :P
pch så satte jag mig bara och läste .... jag brukar aldrig ha ett sånt läsarhumör ,  jag läste en halv bok ! alltså jag läste ut helaa !
den heter : expert på att rodna - av katarina von bredow , den kan jag rekomendera ! :D <3

neej , nu måste jag sluta skriva , ska nämligen försätta att hjälpa mamma att baka hemmagjord pizza med ananas !
muuummsss ;)


kyssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0