Godmorning !

godmorgon alla sömntutor !
haha , skoja , nu ska jag snart göra i ordning lite frukost till mig :P
idag ska jag hitta på ngt kuligt med syster !
haha , som alltid dårå <3

juste , min mobil dampar , jag försökte ladda över ett videoklipp på mig och emma när vi dansade i let´s dance - pauserna ( förlåt emma ^^ ) men det går ju inte , för då var man tvungen att ha ngn jävla cd-skiva ... -.-
och det fick ju inte jag med till mobilen , fast men skulle ha fått det ...
så nu är jag arg , aja , vi får väl se om jag får in det på datan , huvudsaken var ju iaf att jag och emma hade roligt ! :D
men inte matilda ... usch vad dumma vi var mot den flickan .... ;(

måste sluta skriva nu , innan jag svälter ihjäl ;)
kysss , see ya bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0