.....

Tack älskade ellen , du är bäst !
nu har jag gjort en ny bild , till min header , men den vill inte visa sig ! >.<
och bättre är det inte när jag är trött .... ååh !
aja , ska fixa ett collage med med kläderna från h&m jag vill ha nu, men vi får väl vänta och se hyr det går med headern  , man får väl hoppas att jag får någon ordning på det ...

      Juste , min dag har sett ut såhär :

  • Buss in till arnö
  • träffa sysslingarna
  • Äta pizza ... (tjockisar)
  • ta massor med kort med eeelleen !
  • och tyvärr så kom mamma en aningens för tidigt .. :(

det hände en massa mer , men orkar inte skriva så detaljerat ...
det var ju egentligen meningen att det här skulle bli en "mysdag" men klara och viktor skulle in till sysslingarna , så då sket jag i min "mysdag" och följde med ! det var bra gjort , tycker jag .
fast det där med att städa rummet blir nog inte av på ett tag .... (fy skäms sofia !)
det kan inet hjälpas ;)
kan inte skriva mycket mer nu , ska fixa kläd-collaget ;D

kyssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0