svar på kommentar :)


Kommentar
Tid
lovisa om skööna säng :):
när börjar oxelöloppet?:)<33

17 Augusti, 17:49

svar : oxelöloppet är på fredag vid sex nånting , tror jag ;) <3


kom nyss hem från träningen , den var rätt rolig , inte så jobbig , var lite trött i benen bara ...
idag så var man då med ellen bergis .
vi bakade kladdkaka & mm så god den var , eller vad säger du ellen ?
inte alls kladdig .....
hahaha ,failad .
och till det så kollade vi på film , the last song .
tror faktist jag ska se lite av den nu , sen duschen sen äta :)
mycket sen , jag diggar det ordet (a)
juste , imorn ska jag & tilda sova hos ellen .
ff , wiiihooooooo !
vi ska laga mat & så & ha det sjukt bääääst !

sen på torsdagen går vi upp tidigt , för matilda ska till tandläkarn & fixa nåt med tandställning .
så då går ellen & jag på stan , sen hämtar vi upp matilda & tar en fika .
kommer bli så grymt bra !

sen på kvällen ska jag förmodligen spela match med damerna , igen .
hemma den här gången , skööönt ;)
jajaja , klara "fixade" mig idag , så ni får se outfit bilderna sen .
när jag har ätit .
nu ska jag sätta på filmen , pussssssssss

Kommentarer
Postat av: linn margrethe - kommenterer tilbake

fin blogg :D

ha en super dag :D

2010-08-18 @ 14:48:40
URL: http://linnsrareverden.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0