nyköping med storasyster

hejhej !
kom hem från nyköping för ett tag sen .
var där med klara , riktigt mysigt att tillbringa lite tid med henne också (då vi inte är osams)...
jag köpte en kalender & ett par gråa mjukisbyxor , behövde inget så jag var mest med som ett smakråd till syster .
jag hittade faktist ett par jeans till henne på rea ! 99 kr .
jag är b ä s t !! :D
vid sex så ska vi till kenneth & anita och grilla , så jag ska snart fixa mig lite .
jag som jättegärna ville träffa matilda idag , men men :(
justja , det var ju oxelöloppet igår , jättekul att springa 5 km !?
i starten var det ju fullt med folk och vi stod rätt långt fram , men alla typ sprang in i mig för att jag inte var beredd när tutan gick igång .....
men aja , nu är det iaf gjort ;)
ska pysa nu , bjuder på en skön låt , pussssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0