herreguuuuud vad tiden går fort .... !

bajsa , jag har varit dum och inte skrivit på en hel jävla fucking vecka !
jag beklagar , verkligen ....
men jag har aldrig liksom kommit till skott , jag har inte orkat , osv .
jaja , nu har iaf en hel skolvecka gått ...
det är väl bra antar jag , förutom att vi redan (?!) har fått läxor -.-
lärarna är väl bra , och jaa .
allt började ju bra iaf .
jag pallar inte berätta detaljerat , har ingen skrivarlust .
men aa, ska försöka va bättre på att uppdatera , men det blir såhär ibland .
imorn är det beach-fotboll på femöre-dan , ska bli skoj !
och på söndag så är det årets viktigaste match , är taggad som faaan !
OIK vs IFK nyköping -97 :)

ska bli så jävla härligt o krossa dom !

nu ska jag kolla lite på tv , men vi hörs gullegossar .
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0