hem ljuva hem :)

har precis kommit in från en härlig springtur , inte så lång , ca. 2.5 - 3 km .
men jag kände att det behövdes iaf .
jag älskar att springa med hörlurar i öronen & lyssna på världens bästa musik ♥

nu är jag iaf hemma från jönköping , där jag har haft det riktigt braa !
har inte gjort någe speciellt där , men i lördags så åkte vi iaf in till city , där de blev lite shopping , en tub-kjol , ett linne ,en tunika & en bh .
hihi .
när jag kom hem vid ca. sex så packade jag upp väskan direkt , jag fick något ryck så jag städade rummet ordentligt & min garderob (!?)
haha , så nu är både det & löpningen avklarat .
ska snart hoppa in i duschen . sen måste jag ta nåt att äta .
men vi hörs älsklingar , pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0