fotbooooooooll

hellu :)
nu har jag precis fått på mig kläderna .
ska träffa frida lite senare ;)
sen vid tre så har vi samling inför match mot IFK -96 .
matchen börjar halv fem på rosvalla .
så jävla taggaaaad , vi ska fanimej KROSSA dom !

igår så var jag med frida i nyk , köpte bla. ett skrivblock (till skolan) , ett par jeans , nagellack ,hårnålar , örhängen, typ hårspännen med blommor på & fem par ringar , hihi , lite smått & gott .
jag tror jag visar bilder på grejerna ikväll eller senare idag .
nu är det bara en kalender som saknas , jag hittade några , men för det första var dom för dyra & för det andra så var de ingen som jag riktigt gillade ...
juste , vet ni ?!
jag har lärt mig att göra en inbakad fläta .på mig själv !!! (nästan iaf)
hihi , fast när jag skulle pröva göra på frida & mamma så blev det typ en utbakad ?!
vet inte riktigt hur jag bar mig åt ...
nu ska jag borsta tänderna , pussssssssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0