dyngsur.......

helllluuuu :D
natten var b ä s t !
vi somnade runt sex , lite sömnproblem barn här ....
vi hyrde film , snabba cash & paranormal activity .
det sägs vara en av dom läskigaste skräckfilmerna , men det var den faktist inte , visst ,läskig var den , men inte läskig .... ;)
sen hade vi det riktigt myyyys hela kvällen , justja .
(vi) lagade jättegod mat , fläskfilé ,potatis & morötter i ugn med bearneise-sås (stavning?), muuuums .
jag märkte att min luftmadrass var hål i ,så vi var tvungna att ha en annan madrass .
så vi fick oss ett litet äventyr , runt tolv nånting så cyklade vi hem till mig och hämtade en vanlig madrass ... haha , jag tog den på styret , så jävla kul !
jag älskar er mina underbara tokstollar

nu har jag precis kommit hem från matchen , vi vann med 7-0 , och jag var nära på att göra mål , men emma sparka in den , så en assist blev det iaf ;)
jag är iaf jättenöjd & det var verkligen skitkul !

nu är jag genomvåt , det regnade ju inte så lite i slutet inte .... :/
ska snart ta & äta , sen lite godis till efterätt (a)
sen blire väl duschen .
justja , idag så gick vi upp vid halv nio för att matilda skulle till den jävla tandläkarn ...
haha , men iaf så skulle vi ta bussen vid tjugo i tio , men på något sätt så blev det att mamma skjutsade oss istället ... hmmm , undra hur ?
det är iaf våran lilla hemlighet ;)
medans hon var hos tandläkarn (i nyköping) så tog jag & ellen en fika på huldas , det blev en kopp varm choklad med grädde & en choklaboll , mumma :D
nu ska jag äta , pusssss :*


Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis till segern!



Sv: Tack så jätte mycket:).

2010-08-20 @ 00:05:43
URL: http://bebisbloggen.webblogg.se/
Postat av: Miranda

sv: tack :D din med!

2010-08-20 @ 12:48:07
URL: http://miiranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0