bildor bildor :)

här är lite bilder från bla. sakerna jag köpte på stan & lite annat smått och gott ;)
mina zebra-naglar !     inbakad fläta . fail ...    morot jag & frida drog   och en gurka vi
upp från hennes           fick fråm kenneth
land . kul kul :)            och anita , alla
grönsaker verkar vara cp ...
och här ett collage med sakerna jag köpte :
jag glömde skriv-blocket , men det är ett helt vanligt svart , för bara 10 kr !
inte den bästa kvalitén , men men .
mobil-kameran suger , jag har ingen kamera-sladd till min kamera , så detta får väl duga då , antar jag ... :/
imorn fixar jag förmodligen en ny header , eftersom jag har fått kommentarer om att man inte ser den osv osv.
men imorn blir det en ny & fräsch , hoppas jag , (om jag hinner & orkar..) .

sen klockan sju typ så ska jag spela borta-match med damerna , är riktigt tagggaaad !
ska bli sjukt kul :)
nu ska jag hoppa i säng , blir bara tröttare & tröttare , så det är nog bäst så .
puss & hej , leverpastej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0