ben & jerrys glass , muuuuums :)

heeej !
kom nyss från matbordet där det serverades varma mackor .
nu ska jag ta min ben & jerry glass , vanilla toffee crunch .

muuuuums !
innan maten så fotade jag faktist lite , med MIN MOBIL (?) , jag vet , knäpp här .
jag har också prövat att locka håret , det blev rätt bra , med lite träning så .
sen har kag övat på natt göra inbakad fläta , jag säger bara :fail ... :/

hahaha , men nu ska jag äta glass & glo på teve , fixar en header imorn .
justja , här är en lista på det jag mest vill ha just nu :
  • systemkamera - jag ääääälskar att fota !
  • iphone 4
  • locktång
  • photoshop cs 4
  • KLÄDER
  • MASSSSSSA $peeeeengar$
  • ringar , smycker över huvud taget ...
men för att få allt det så måste man ju kanske (?!) ha liiite pengar också .... vilket jag inte har nu ... :`(

jaja , nog om det , nu ska jag äta glass & glo på teve , hare bra ,

pusssssss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0