åååh , vilka är bäst ?

fyfan vad härligt , kom nyss hem från matchen mot ifk 97 .
vinst med 3-2 , så jävla underbart !

haha , för mig gick det väl inte så bra , men men .
justja , igår så var det ju beach-fotboll på femöre .
det var faktist riktigt kul !
jag var ensam tjejen i mitt lag , utan avbytare .
det var jag , aidin , hampus & nisse .
vi kom sist ...
haha , aja .
slänger in lite bilder från det :
sådär , nu orkar jag inte mer .
det är över 100 st .... -.-
ska hoppa in i duschen nu .
skola imorn , skitkul .
pallar inte , men men , that´s life ..
juste . jag ska klippa mig imorn , vid halv fem och jag slutar tjugo över tre , så jag stannar där , hinner inte åka hem ,det är bara onödigt :S
asså om ni undrar varför jag inte bloggar .
vi ses när vi ses
pusss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0