underbart väder ♥

nu håller jag på att klä på mig , idag blire tights , pga. det super-fina vädret ute !
sooooleeeeeeen skiiiiiiiner !
haha , äntligen !
man blir på så bra humör av det här vädret , så just nu är humöret på topp !
bara min hals som inte mår bättre av att jag tränad eigår , fan !
den har blivit sämre kan man säga ... men vad gör man inte för att få gå på en träning i spå-regnet !?
haha , som ni ser så har det blivit lite , eller rätt mycket ändringar här på bloggen , det mesta gjordes igår ,men headern slängde jag in  nu , den blev lite slarvig , men ahnn inte med något annat då , men fixar nog en bättre idag !
den blev väldigt rooooooooosa !
hihi (a
den färgen är gullig , och påminner mycket om sommarn , tycker jag
måste sluta nu , vi "ses" efter skolan , pussssss ♥

haha , jag som liten .... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0