underbar tjejkväll ♥

godmorgon , idag vaknade jag tidigt , igen...
typ klockan åtta , så det blev datorn , nu ska jag berätta lite för er om dagen igår !
den började med att vi spelade match mot tinnis , men det vet ni ju redan , och vi förlooooorade ...
sen efter matchen cyklade jag hem och åt , sen så drog jag och matilda iväg till johanna för att träffa tjejorna , fanny , emma , johanna , emelie , monica , u knoooow ;)
efter ett tag så gick vi till tempo , för att vi vart lite sugna på godis ... men jag hade tyvärr inga pengar :(
efter det gick vi hem till johanna igen och kröp upp i soffan till en skräckfilm , haha , mysigt var det !
sen så kollade vi förstås på fotbollsmatchen , espanyol - barcelona , tyvärr så blev det 0-0 :(
men efter det så var vi ås varma av att ha suttit uppkrypta på varandra , så vi gick ut !
vi skrämde upp varandra massor , fy !
haha , det vart iallafall en väldigt lyckad kväll med dom bästa ♥


Jag älskar er brudar ♥

och här får ni trailern från skräckisen ;)

the sorority row :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0