underbar dag med sommarväder ! ♥

nu har man precis kommit hem fårn ramdalen , där typ hela dagen spenderats .

dagen från början till slut :

igår så sov ju matilda här , vi tittade på tre filmer , först två tigerbröder (haha , vi är lite nördiga ibland , men vem är inte det ? ) sen skräckis , den heter the amityville horror , och är baserad på en sann historia , den kan jag verkligen rekomendera ! ;)
faktist välidgt läskig , men inte så läskig så att man drömmer mardrömmar om den , haha , iaf inte jag :P
sen sist så kollade vi på katten gustaf , som vi somnade till , haha , sen när jag skulle väcka matilda igen så slog hon till mig rakt i ansiktet - haha , det är min lilla prinsessa det ! <3
så vi gick och la oss runt två .

idag så väckte sara oss vid tio ungefär , hon ringde ! -.-
haha , men då hade vi ju glömt bort att vi lovat sara att kolla på P-96 fotbolls-cup idag ... så vi bestämde att vi skulle mötas halv tolv ....

så jag och hon gick upp och åt frukost , och var klara med det typ elva .... och så kom vi på att vi var tvungna att tvätta håret också -.-
så vi bestämde att vi skulle mötas tolv istället , då matchen började ...

men jag och matilda fick panik ändå , våra hår blev helt cp när vi fönade det :s
så för min del blev det iaf uppsatt tillslut ;)
men fem i tolv åkte vi iaf hemifrån mig för att cykla till matilda och hämta pengar hon kunde ha med sig , så vi kom ännu mer försent till skolan , där vi skulle möta sara .... stackars henne , lillla gumman <3

jaja  , tillsist så kom vi iaf till ramdalen !
så det har varit en riktigt rolig dag med underbara människor ! (a)

nu sitter jag här och kollar bloggar osv .
snart ska jag äta melon , muuuums ! :D
inget mer att skriva , blev ett låångt inlägg med kanske ganska ointressanta saker , men ni behövde ju inte läsa det ! :P

kysssar ♥ 

ett film tips :



skräckisen ! ;)
_______________________________________________________________________________________________
ny kategori !
sofias tips ;)


Kommentarer
Postat av: sara

hihi ja, och jag var en av dom dära underbara ;) hihihi love you <3

2010-04-06 @ 11:38:37
URL: http://saarajohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0