sommar , nuuuuuuu !

neej , nu vill jag faktist ha sommar !
det har regnat heeeela dagen nu ... -.-
men det är väl så med bajs april ...
jaja , lsutade tidigt idag , skönt var det .
först hade vi :
engelska - so - lunch - no - musik - och sluuut !

på engelskan så gick vi igenom läxan till fredag + jobbade i workbook .
på so:n fick jga inte mycket gjort , på typ en timme och tjugo min så fick jag gjort fyra st. frågor ... jag är duktig , jag vet ^^
och så har vi bytt på no:n och lunchen , egentligen ska vi ha no innan lunchen , men karin tycker att vi är alldeles för stökiga då . haha , så vi sa att vi är det bara för att vi är hungriga då ....
så vi flyttade ju , men tro inte att det var bättre så , fortfarande lika stökigt , men varför inte prata istället för att jobba liksom ?!
hah , kul var det iaf , men jag gjorde faktist klart diagnosen och fick alla rätt !
sen hade vi musik , det var kul , våran klass kan ju visste spela ! ;)

och nu sitter jag här , med läx-böckerna farmför mig , och dom väntar ...
jag har tyska-läxa imorn , typ en text , och den har jag bara skrivit halva av , sen matteprov , måååååste träna idag !
sen på fredag - engelska , text och glosor , också ett måste att träna på , sen hemkunskap på måndag , jag har typ 40 frågor kvar att göra :S
haha , suktig man e då ... och allt måste verkligen göras idag !
men det är väl bara att jobba på då ...

jag vet att jag inte lagt upp bilder på länge , men har inte orkat , plus att min kamera sladd forfarnade inte funkar ... >.<

jag ska fixa på bloggen , men det är inte så lätt , jag får väl fråga ngn som kan , men vem ?
nåogn frivillig , isåfall , kommentera gärna ! :)
nu ska jag sluta , vi ses , pussssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0