solen skiner ! ♥

nu skiner solen , wiihoo !

nu har man nyss kommit hem från skolan , ganska okej dag , såhär såg den ut :
SO - hel - tidig lunch - idrott - språk - elevens val , hemkunskap . 

på so:n kollade vi film , tråkigt ... sen hel , jag jobbade matte , jag ligger typ efter två/tre kapitel :/
så tidig lunch , köttbullar och potäter :P
sen skulle vi ha haft idrott , men defne var sjuk , så vi fick gå till ramdalen istället , och så vid ramdalen var man tvungen att ta ett kort på en själv och skylten som man skulle visa för anna-karin när man kom tillbaka !
jag och emma gick tillsammans i det fina vädret :)
sen hade vi språk -.-
jag hatar tyska , fattar inte att jag valde det före spanska ?!
jaja , sen hae vi hemkunskap , vi gjorde hamburgare , haha , sara och jag failade lite först , men sen vart allt bra , nu vet , mästerkockarna !? ;)
haha , och nu ska jag måla om naglarna , blir samma lila färg , måste bara ha på lite mer ;)
sen tror jag att jag ska sätta mig ute i det fina vädret och jobba matte , som jag sa , jag ligger ju liiiiite efter ....
så då måste man tyvärr ta hem och jobba ...
har inget mer att tjata om nu , så vi ses , kysssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0