snöööööööööööööö -.-

helvete !
fan , snö igen , och det är ju inte lite heller ! :(
åååååh , äntligen när man hade fått vårkänslor .... jaja , det är väl såhär med april då .
det är bara att stå ut lite till ....

nu ska jag snart göra mig i ordning , sen ska jag nog dammsuga mitt rum *det behövs* haha , ikväll är det träning , om den inte blir inställd , men det hoppas jag inte på !
jag har världens lust att *inviga* min nya fotbollsskor för att se om dom är bra , haha ^^

idag vet jag inte vad jag ska göra annars , kanske ska sova hos sara ikväll ! :)

har inget mer att skriva , ska forstätta titta runt lite nu , kysss <3


min älskade (nya) fotbollsko ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0