slapp-dag ...

shit !
snacka om slapp dag asså , ja och matilda vaknade typ halv tolv ... (vi gick och la oss två igår )  sen åt vi frukost och efter det ... ?
jaa , vi typ satt vi datorn till halv fyra , haha , usch , sen kände vi oss äckliga så vi tog en dusch ;)
sen kom vi på att vi var jättehungriga och att vi inte ätit någon lunch ... -.-
så jag ställde mig o kokade makaroner ch värmde på lite köttfärssås :P
och så åkte matilda hem för att äta något och så .
då kom jag på att vi skulle/ska äta tacos ikväll .. och klockan var halv fem , så jag delade upp maten på klara och viktor också ;)
så nu sitter jag här igen och är lagom mätt , hah .

jag ska förmodligen gå och möta matilda snart , så hittar vi på nåt , kanske går på en liten promenix , det skulle faktist inte alls sitta fel nu , eftersom man har spenderat heeela dagen inne ;)

nu ska jag sluta , se ya , kysssss <3

gammal bild , men det får duga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0