skräckfilm som gäller här :)

nu har jag typ nyss kommit hem från matchen .
gick sådär bra för mig - vi förlorade typ med 5/4-0 .. :(
men stundtals så spelade vi iallafall superbra !

nu ska jag snart äta om tio min eller ngt sånt ;)
sen är det skräckfilm som gäller , vettu ;)
med dom bästa flickorna dessutom : fanny , emma , matilda , johanna , emelie och monica :)
det ska bli riktigt mysigt , jag tror att vi ska se the soryritor ( vet inte hur det stavas ? haha )
sen kanske vi ska titta på en fotbollsmatch tillsammans , jag tror barcelona spelar ;)
men jag skriver kanske mer när jag kommer hem - det beror på hur sent det är och så , men vi "ses" väl , pusssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0