skolaaaaaaaa -.-

fan , jaha , skola igen då ....
ååh , jobbigt att gå upp så jävla tidigt ...
fats man blir ju lite piggare när man möts av en strålande sol ute !
äntligen vår säger jag bara !
har inte alls sovit bra inatt , det började med att jag inte kunde somna igår , men runt tolv somnade jag , äntligen .
sen har jag bara vaknat , somnat , vaknat , somnat , sådär heeeela natten , skitjobbigt alltså ! >.<

jag är klar med det mesta , ska bara sminka mig och borsta tänderna , sen dra jag iväg tilll tempo för att möta fanny och emma , ellen är sjuk :(
och så äter vi i skolan !
nu kan jag inte skriva mer här , men vi ses sen , efter skolan -.-
kysssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0