sara gästbloggar!

hej alla sossos söta bloggläsare :)

sosso håller på att byta om inför träningen som börjar kvart i så vi har lite brottom, eftersom vi ska cykla i motvind.
nu sprang fisen ner och skrek just precis fi**a mitt underställ! vi lyssnar på  musik på hennes spotify.Jag vill bara hissa vädret ute! de är ju sol och ganska varmt! tummen upp på att sommaren snart är här.

men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men nu måste vi snart åka för de börjar bli lite mer brottom..
nu har hon hittat sitt underställ (Y)

nu måste jag kila för vi MÅSTE åka nu kanske ses snart igen eftersom jag vet hennes lösen ;)

pusssar till er från lilla mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0