Påskägg ! <3

nu har jag fått mina påskägg , ett från familjen (påskharen...) ett från kusinerna, och godispåse och trisslott ( som jag vann 50 kronor på! mycket ovanligt för att vara jag ) från mormor och morfar !

nöjd e´ jag , just nu sitter jag och moffar i mig godis som bara den , haha , nee , skoja , det får man vänta med tills ikväll :P

matilda-älskling har precis åkt hem för att äta , det hände en liten olycka i slutet , men det är nog ingen fara , mer nämner jag inte här !

nu ska jag nog bara bädda min säng , och kanske matildas , om jag är snäll , för att systern ska nämligen sova här ikväll , så det blir säkert massa bilder !
vi ska kolla skräckfilm iaf , mysigt ... ;)
haha !
_________________________________________________________________________________________________
jag älskar dig matilda -massor , och det vet du , oavsett vad som än händer !
pusss ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0