Mina händer luktar rengöringsmedel ....

fy faaaaan , säger jag bara !
var ju och städade på vibäck idag , shit vad jobbigt det var asså !
nu är jag superdupertrött , haha , som jag skrev i rubriken "mina händer luktar rengöringsmedel" , det gör dom , och jag orkar inte ens gå och tvätta dom , så trött är jag !
så det blir nog att sova ett tag , någon timme eller så ;)
för sen vid femtiden någon gång så ska jag , emma och matilda till underbara ellen , föräldrar-fritt , u knoooooow ;)
hahah , orkar inte skriva mer nu , bara att det var jävligt jobbigt att städa i sex/sju timmar , och jag o matilda fick rengöra två kylskåp , usch säger jag bara !
massa döda kryp , typ spindlar , aaaaahhh , och massa äcklig sörja , bläääääää ! -.-
men nu är jag stolt , för nu har man ju varot med att skrapa ihop sju och ett halvt tusen kr . till lagkassan !
ett snäpp närmare barcelona , wiiihooo !
nu slutar jag , pussssssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0