maaatttiiillldddaaa <3

shooo , nu har ja nyligen kommit hem från the school ;)
en ganska lugn och skön dag faktist , det kändes som att det gick väldigt fort fram !

svenska - tyska - teknik - matte - lunch - idrott - låååång rast - engelska - sluuut !

på svenskan så jobbade vi på med garmmatiken , gick väl bra .
tyskan jobbade vi också , typ .... och så teknik , vi var i datasalen och skrev om planeterna ;)
sen matte , jag satt nere i biblioteket , skööönt !
lunch , äckligt äckligt , fyyy !
potatisbullar o blodpudding !?
uäääck !

och så idrotten , vi hade smörgåsbord , eftersom jag hade så ont i halsen så körde jag på i styrke-rummet , eller det blev inte så mycket jobb , mest skratt ;)
haha , och så skulle jag vara med på basket , men dom blev bara sura på mig för att jag inte kunde ...
snacka om mobbare , buhuhuhu :(
och sen had evi en jättelång rast , såiv tjejer gick ner till slöjden och va där ett bra tag , men jag kom inte på vad jag skulle göra , så jag och stella gav upp och gick och tränade engelska glosor istället ;)
ngn som har något bra förslag vad jag kan göra ?!
och sist men inte minst - engelska , jag hade ju glömt bort engelskan så jag hade inte tränat någe på glosorna , förutom den lilla stunden jag och stella tränade då ... men det gick väl hyfsat ändå ;)

och nu kommer snart matilda , blir att umgås med henne idag , kul ska det bli !
ohn ska också äta mellis här , haha , som på dom gamla goda tiderna ;)
nu orkar jag inte skriva mer , ska fixa i ordning ett överrasknings-mellis till syster nu , men vi ses väl , pusssssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0