Lyckad fredag ♥

dagen igår blev väldigt lyckad faktist , jag hade det jättemysigt hos mormor och morfar med väldigt mycket god mat !
+ kusinerna , det blev mycket prat och promenader i det fina vår-vädret ! :)

juste , vi har ju hand om lukas , hunden , för att viktors släktingar skulle typ komma och sova över hos dom , och hans farmor och farfar var hundrädda , och någon var tydligen allergisk också ... så han fick bo hos oss ! :D
han är så söt han , men såklart så behövde han ut och kissa typ halv tolv , så jag och mamma tog en lite promenix !

idag ska man nog få ett liet påskägg av påskharen , hoppas man på :P

haha , nu ska jag äta frukost med familjen , jag skriver mer sen , pusss

_________________________________________________________________________________________________

Glad påsk allihoppa ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0