looooooov ! ♥

hejsan !
nu sitter jag här igen , har tråkigt och pratar med sara i telefonen , vi ska nog hitta på någe ;)
haha , äntligen påsklov ! :D
fan vad skönt att slippa skolan i ELVA dagar !
wiiiihooo !

nu har vi betsämmt (stavning ?) att sara ska komma hit , senare ikväll bär det av till ramdalen för att kicka lite fotboll , haha , skoja , det äe träning  !:D

vi fick sluta tidigare idag för kajsa , typ 40 min tidigare , tjugo i istället för kvart över tre ;)
härligt !
dagen såg ut såhär :

tyska - hel - bild - lunch . klassråd - matte - slöjd .

på tyska hände inget speciellt , likaså med helen , sen bild , jag målade av svampbob , haha !
lunch , äckel-soppa ... klassråd , haha , helene och karin ( mentorer  ) stod och smaskade i sig godis ur en skål när vi kom till klassrummet , och sen fick vi typ fem var , haha , ibland har man snälla lärare ;)
sen matte , som vanligt , tråkigt och jag hade svårt att koncentrera mig , jag jobbade typ bara två tal , fast det är kanske inte så himla konstigt , eftersom det snart är lov , då blir man ju lite speedad .
sen sist då slöjd , med många om och men så sydde kajsa det sista åt mig , är så jävla trött på att sy dom där jävla pyjamas-shortsen så det är inte sant !
det var gulligt tyckte jag (a)

och nu är dom klara ! fast dom vart jättestora , så att emma fick dom , så jag ska få hennes gamla , som är för små för henne , sötnos ♥

nu kommer nog sara snart , så jag ska inte skriva mer nu , kyssar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0