läxor , klart !

sådär ja !
nu är alla läxor avklarade , för idag ...
matten , helt klar med alla kapitel , sen hemkunskapen gjorde jag lite , och no:n läste jag igenom + tyskan , gjorde nästan klart allt !
jag känner mig mycket stolt , haha *
dagen har varit jobbig , men det är väl som vanligt med måndagar ....
den började med :
no - so - no - lunch - matte - svenska - klassråd - sluuuut !
på no:n var karin sjuk , mycket skönt , så vi hade defne istället , sen so , vi babblade om bibeln :/
no , igen , men vi slapp karin , det blev a-k istället , luuuuunch , chicken nuggets , muuuums !
matte , vi hade helene då , och så svenska , fan vad hårt jag jobba alltså , blev klart med hela det där jävla häftet om grammatiken , förutom alla tala & skriva ;)
och så klassråd , sen cyklade jag och maggi hem !
och så satte jag mig med dom dära jävla cp-läxorna ... -.-
haha , men nu är jag klar , och snart är det träning , kulkul ! :)
måste sluta skriva nu , pusssss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0