kusinerna

nu har man nyss kommit hem från skolan då ...
idag har faktist humöret varit på topp !
många skrattanfall må jag säga :)
men det bästa var nog när markus grahn kom till mig och emma och drog en historia , haha :
fråga : vad heter dom hjärnceller blondiner har ?
svar : haha , turister !

hahahahaha , jag och emma dog av skratt , haha , rå humor man har alltså .... :/
jaa , dagen såg iallafall ut såhär :
svenska - tyska - teknik - matte - lunch - idrott - engelska

på svenskan så började vi med grammatik , det tråkigaste som finns -.-
sen tyska , tråkigt som vanligt ... och så teknik , jag maggi och stella jobbade med planeterna , blev ganska mycket gjort , faktist ;)
sen matte , tråkigt , fast typ halva lektionen gick bort när det kom några från kordinaten och pratade om att dom skulle nygga någon skejt-park här i lilla oxelösund ?!
jaja , sen lunch , det var pyttipanna (stavning ?) ,det är alltid samma tårkiga och äckliga mat ...
sen idrott , jag var ju så smart , så min tränings-tröja , som jag skulle ha på mig ... den var helt dyngsur från cykelturen imorse !
eftersom min väska är trasig -.-
så jag fick ha på mig min "vanliga" tröja på lektionen , men jag lyckades övertala defne att jag skulle få ta det lugnt , så jag stod mest still hela lektionen ;)
där blev det också många skratt !
sen sist men inte minst - engelska , haha , den lektionen var den roligaste engelskan på väääldigt länge !
haha , i slutet skulle hamza och sora typ göra någon sketch på engelska - varför vet jag inte !?
men gud så jag skratta ! :)
har inget mer att berätta för er nu , eller joo , lite senare ska jag till kusinerna , för att fira hugo :)
grattis lill-killen !
haha , nu ska jag sluta , skriver nog mer sen , pusssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0