klantigare än klantigast = sofia ?

haha , jaa , det kan man verkligen säga , rubriken säger allt .
fan !
jag ställde min väckarklocka på 9.00 , så att jag skulle hinna göra mig i ordning till samlingen ;)
jag trodde att samlingen var klockan . kvart i elva ... det stod ju på papperet vi fick ...
jag hade läst på lagets hemsida , men bara vilka som skulle vara med , inte tiden -.-

så jaa , jag ringer frida vid tio över tio kanske , och frågar om hon vill åka med oss , och självklart vill hon ju det , så jag säger att vi hämtar henne ca . fem i halv elva ... o hon ba : elva !?
sofia , lilla du , vi ska ju inte samlas förrän kvart i ETT , o jag ba: aha , neeeeeeej !
jag kunde ju ha sovit en timme till ! >.<

det är verkligen sofia i ett nötskal , eller vad säger ni ?
haha , jaja , nu har det glömts bort ;)
det är faktist bra att vara vaken några timmar före match , så jag kommer ju att vara extra pigg + att jag käkade taggtråd till frukost ! .....
så nu får jag väl sitta här i två timmar till och göra ingenting då ... -.-
haha , jag är ju redan klar med allt , frukosten är i magen , påklädd , tänderna är borstade , väska är packad , jaa , ALLT är ju fan klart , smart sofia , du är verkligen världens smartaste person .

Grattis !
du har just vunnit priset för årets klantigaste person !
hurra hurra hurra


jaja , nu ska jag inte tjata om det mer , jag har redan rabblat upp typ hela historien ....
så , det blir förmodligen nåt mer inlägg innan ja sticker tll samlingen , som är kvart i ett !
haha , kyssssssss <3¨

det här är jag just nu :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0