huvudont och halsont , kan det bli bättre ?!

har haft superduper ont i huvudet idag , vaknade med ett sprägande huvud och en konstig hals , funderade på att stanna hemma , men neeeej , för då skulle jag inte kunnat spela match ikävll ju !
och jag struntar i om jag blir hur sjuk som helst imorn , bara vi vinner ikväll !
är så jävla taggad , wiiihoooo !

dagen har varit väldigt jobbig -.-

so - hel - lunch - idrott - tyska - elevens val (bok&läx-läsning -.-) - slut .
på so:n jobbade vi på med bibeln , gick väl bra , tror jag .
och så hel , då läste jag . sen tidig lunch , skööööööönt , köttfärssås och spaghetti , muums ;)
och sen hade vi en kvart på oss att ta oss till ramdalen för att ha bad ....
och jag var ju tvungen att simma , för betyg , eftersom jag missade sist , var sjuk .
och jag simmade för mvg , tjohoo !
men gud vad det var jobbigt i benen när man skulle cykla tillbaks till skolan igen ....
haha , sen tyska , booooooring , och sist , bok & läx-läsning , jag och sara satt där ute eftersom vi hamnade i en cp-grupp -.-
det blev en hel del snack om allt & ingenting ;)
fast jag läste ju förstås lite också , haha .

nu funderar jag på om jag ska börja göra i ordning någon mat till mig redan nu ?!
eftersm det är samling tjugo över fem och jag måste äta innan , får höra med mamma ;)
har inge mer att skriva , är så jävla taggad till matchen , vi ska krossa dom !
OIK - IK Tun
pusssen
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0