hacka hål , hacka hål -.-

seriöst , sara  !
för fan , nu har hon lyssnat och sjungt med på den dära jävla låten hundra gånger , vafan  ! -.-

hacka hacka hål , hacka hål hacka hål , hacka hacka hacka hål , hacka hål ...........

fan vad jobbigt  !
jaja , men jag ska iaf sova hos fis-rumpan inatt , undra hur de går -.-

jag kommer fan ha den jävla låten i skallen hela jävla fucking natten .
snacka om att jag snart kommer få damp på henne !

senare ska jag tvinga emelie att jag och sara ska få oth - ksivan , så att vi kan mysa framför den , oth in my heart ! ;)

har inget mer att skriva .... ni ska få höra låten som ett smakprov , då kommer ni nog förstå vad jag menar -.-
kysss ,



den är ju inte liite tjatig heller ! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0