godmorgon , eller vad man ska säga ! ♥

godmorning babes !

nu har jag typ nyss ätit , vaknade typ tio :P
ååh , jag stör mig på att inte ha gratis-sms , jag måste fixa det snart , helst idag .

idag ska man åka till mormor och morfar och äta lite påsklunch , mysigt , det är bara att hoppas på att dom älskade kusinerna också kommer !

sen vet jag inte vad som händer , kanske ringer och bestämmer någe med syster , vi får la se !
vi har ju bestämt att vi ska sova nästan hela lovet !
haha , men först måste vi köpa en ny madrass , vår andra gick ju sönder , helt plötsligt låg matilda typ på golvet :P
men fram till dess får vi väl dela säng , haha , det lät lite fel , men det är ju aldrig fel det heller (a)

haha , har inget intressant att skriva ... skriver förmodligen mer sen ! 
 
kysssar <3

___________________________________________________________________________________
 
  jag älskar fotboll !
men kom igen nu tjejer , nu får ni/vi faktist visa lite respekt mot varandra och iallafall komma ner till träningarna , det är väl inte för mycket begärt ?
det kommer att bli så mycket roligare då !
skärpning !
fotboll är ju det bästa som finns - sant ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0