godmorgon (a

godmorgon allihoppa , idag så vaknade jag faktist tidigare en vanligt !
klockan 9.00 , vilket är ganska ovanligt för att vara jag :P
fast jag somnade typ vid elva igår ,så det kanske inte var så konstigt iaf .
jaja , kvällen igår vart iallafall välidgt lyckad , först när vi kom dit så åt vi , gissa vad ?
haha , tacos , faktist , det var ju hugo som fick bestämma eftersom det var hans födelsedag !
sen snackade  jag och ellen rätt mycket om allt & ingenting .
senare så ville hugo kolla på simpson the movie , så vi ba : okej , din födelsedag !
så det blev ganska mycket skratt då , hahah .
sen var det efterätt , kladdkaka , muuuuums :)
och så vart det mera snack med ellen , sen så åkte vi hem runt halv nio , och var hemma nio ungefär .
haha , ni fick en ganska komplicerad berättelse om igår , men det gör väl inget !?
ni behövde ju inte läsa om ni inte ville .

och ida är det match !!!!!!
mot tinnis , typ .
fan vad skoj det ska bli då .
det är bara det att jag vakna med att min hals typ var helt svullen , så det gör jätteont nät jag sväljer och pratar
:(
så vi får väl bara hålla tummarna att min röts blir normal igen framåt dan !
fast jag tänker ändå spela , det är väl bara att bita ihop , eller hur ?
haha , men taggad är jag iallafall , vi ska fan köra över dom !

nu ska jag nog snart gå och göra i ordning en brunch (frukost-lunch) , sen är det väl bara att börja göra sig i ordning , men vi ses väl då , kysssssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0