♥ du&jag ♥

nu sitter jag och syster här igen ...
eter träningen så cyklade vi båda hem till mig och åt , sen kom vi på vid typ fem över åtta att det var sveriges värsta bilförare - hahaha , så vi spran gju såklart ner till tv:n med en varsinn skål med glass , haha , knäpp man är alltså !
esn vid nio duschade vi ...
sen typ klockan tjugo i tio åkte vi hem till matilda för att hämta sovsaker :P
hon skjutsade mig på sin mammas cykel , haha !
och nu sitter vi här , vi ska ta lite mer bilder nu , vi tog ju några innan träningen förut , man får väl hoppas att några kommer upp senare ikväll , så håll koll - om ni är vakna alltså ! ;)
inget mer att skriva nu , kysssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0