dålig sömn -.-

hejsan på er , har inte haft tid att blogga ida , så jag gör det nu istället ;)
sov inte alls bra inatt ... min jävla hals , låg och hosta till typ två/halv tre , sen somnade jag för att jag var så trött -.-
inte bra , inte bra ....

jaja , dagen var lite halvjobbig , jag var väldigt seg , och inte på speciellt bra humör :/

tyska - hel - bild- lunch- klassråd - matte - slöjd - sluuut !

på tyskan babblade mest helena på , kommer inte ihåg om vad ?!
sen hel , jobbade på bra ,med engelskan, resten av tiden läste jag , på bilden så målade jag en apa , haha , den blev HELT fail ...
haha , sen lunch , äcklig sörmlandsoppa ...
klassrådet gick snabbt , som vanligt ,sen på matten fick vi tillbaka våra matteprov , jag fick ett mycket starkt VG , wiihoo , inte vad jag hade förväntat mig , eftersom det inte kändes bra , men stolt är ag iaf !
sen en lååååång rast , satt mest och pratade med alla .
sen slöjd , håller på med en neccesär , gick väl sådär från början , men sen kom kajsa och räddade mig , haha (a
och sen  slutade vi , skööönt kan jag säga er !

när jag kom hem åt jag liet mellis , och jobbade lite med engelskan ,sen så åkte jag & ellen och kollade träningen , jag var ju inte med på grund av min hals :(

vi snackade en massa , tack ellen det behövdes , jag älskar dig , det vet du ♥

nu sitter jag här , åt för ett litet tag sen , ska nog hoppa in i duschen snart ...
åååh , imorn har vi orientering på idrotten , så jävla tråkigt !
jaja , ska inte babbla mer nu , ska nog hoppa i i duschen nu , och sen gå och lägga mig tidigt och hoppas på lite sömn ;)
så jag säger det väl nu , puss och godnatt , dröm sött ♥
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0